Vše o nákupu
Milí zákazníci,
zde se dozvíte, jak u nás vše funguje, ale kdyby Vás, ale přece jenom ještě něco napadlo, neváhejte nás prosím kontaktovat.
E-mailem: info@repetekup.cz nebo telefonicky na čísle: +420 777 770 500.
Jelikož se nezabýváme pouze novým zbožím, všechno zboží v e-shopu je roztříděno dle jeho stavu. Stav a popis případné vady, vždy naleznete u konkrétního produktu. U produtků můžete také naleznout poznámku: "neotestováno", známená to, že jsme bohužel nebyli schopni výrobek otestovatovat a byste našli jakoukoliv závadu samozřejmě Vám nabídneme výměnu nebo vrácení zboží a zaplacenou částku Vám neprodleně vrátíme zpět.
Jake druhy zboží Vám můžeme nabídnout?
- Zboží Nové
Zboží, kterého je na trhu přebytek, popřípadě nespadá do aktuální sezony, či se již neprodává.
- Rozbalené zboží
Toto zboží již bylo prodáno, ale vráceno zákazníkem. Důvodem mohl být nevhodný dárek, anebo zboží nenašlo toho správného majitele. Zde může být zahrnuto i zboží pouze s poškozeným obalem např. manimulací ve skladu a výrobek může být úplně nový.
- Poškozené zboží
Jedná se většinou o zboží, které má drobné kosmetické vady, které ale nijak nebrání funkčnosti, eventuálně má vady, které mohou bránit funkčnosti, což je vždy uvedeno u produktu na webu.
- Servisované zboží
Zboží s drobnou vadou, které jsme nechaly opravit v autorizovaném servisu, aby se stalo funkčním a výrazně jej zlevnily.
- Použité zboží
Zboží, které již bylo použito předchozím zákazníkem. K posouzení a ocenění každého výrobku přistupujeme individuálně, dle míry použití.
Jakou poskytujeme záruku na zboží?
Na nové a rozbalené zboží je to 2 roky.
Na poškozené, použité a servisované je to 1 rok.
Jaké způsoby dopravy nabízíme a za jakou cenu?
Přehled dopravy
DOPRAVA
|
Do 998,- Kč
|
Nad 999,- Kč
|
Přepravce PPL
|
99 Kč
|
0 Kč
|
Osobní odběr
|
ZDARMA
|
ZDARMA
|
Zásilkovna | 65 Kč | 0 Kč |
Přehled platebních metod
Způsob platby
|
Cena
|
Dobírkou PPL
|
30 Kč
|
Převodem
|
0 Kč
|
Platební kartou online
|
0 Kč
|
Rychlý bankovní převod
|
0 Kč
|
Dobírkou Zásilkovna | 20 Kč |
Hotově | 0 Kč |
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Kontakty
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Přepravní firma PPL
- Zásilku Vám bude předávat řidič PPL, zásilku obdržíte v závislosti na vytížení přepravní společnosti, obvykle už druhý den po odeslání zásilky.
- Přibližnou dobu doručení vám zašlou sms zprávou nebo e-mailem. Pokud vám čas nebude vyhovovat, můžete ho změnit odpovědí na sms nebo telefonicky u společnosti PPL na tel. čísle: +420 255 331 500. U řidiče zaplatíte platební kartou nebo hotově.
- Za dopravu zaplatíte 99,- Kč, od 999,- Kč je cena dopravy zdarma!
Osobní odběr v Praze – Horních Počernicích
- Služba je zdarma.
- Vaši objednávku si také můžete vyzvednout u nás ve skladu na adrese: Ve Žlíbku 1849/2A, Praha 9 - Horní Počernice, 193 00
- Všechny informace, jak se k nám dostanete naleznete na stránce Výdejní místo
- Vaši objednávku můžete zaplatit předem převodem, platební kartou, rychlým bankovním převodem nebo hotově.
Zásilkovna
- Balíček si vyzvednete na pobočce Zásilkovny, které jsou po celé ČR.
- Jejich seznam najdete při zadávání objednávky v košíku.
Platba dobírkou
- Za zásilku zaplatíte hotově při převzetí přímo doručovateli.
- Služba dobírky je zpoplatněna částkou 30,- Kč.
- Zboží je dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.
Platba převodem
- Služba je zdarma.
- Za zboží zaplatíte dopředu před jeho odesláním převodem na náš účet.
- Informace potřebné k platbě vám budou zaslány prostřednictvím e-mailu ihned po dokončení objednávky.
- Po připsání požadované částky na náš účet vám bude zboží odesláno.
- Nutné počítat se zdržením v závislosti na transakční době jednotlivých bank (1-2 pracovní dny).
Platba kartou
- Služba je zdarma.
- On-line platba prostřednictvím platební brány ComGate.
- Vaše platební karta musí podporovat internetové platby.
- Za zboží zaplatíte dopředu před jeho odesláním.
- Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečené stránky ComGate.
- Po okamžitém ověření platby bude zboží dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.
Rychlý bankovní převod
- Služba je zdarma.
- Podmínkou je mít účet u jedné z těchto bank: ČSOB, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio banka, Česká spořitelna, Poštovní spořitelna.
- Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
- Po okamžitém ověření platby bude zboží dle dostupnosti na skladu ihned odeslání
Jak je to u nás s vrácením a reklamací zboží?
Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, nezoufejte! Do 14 dnů Vám garantujeme vrácení bez udání důvodu. Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 1 rok nebo 2 roky viz výše. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.
V sekci Reklamační protokol Vás poprosíme o jeho vyplnění a zaslání, poté se společně domluvíme na vrácení zboží a Vámi zaplacené částky zpět.
Reklamace přepravních služeb
Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si prosím zkontrolujte, zda zásilka není:
- mechanicky poškozena,
- promáčena,
- otevřena a příp. i znovu zalepena.
Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my Vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.