Vše o nákupu

Milí zákazníci,

zde se dozvíte, jak u nás vše funguje, ale kdyby Vás, ale přece jenom ještě něco napadlo, neváhejte nás prosím kontaktovat.

E-mailem: info@repetekup.cz nebo telefonicky na čísle: +420 777 770 500.

Jelikož se nezabýváme pouze novým zbožím, všechno zboží v e-shopu je roztříděno dle jeho stavu. Stav a popis případné vady, vždy naleznete u konkrétního produktu. U produtků můžete také naleznout poznámku: "neotestováno", známená to, že jsme bohužel nebyli schopni výrobek otestovatovat a byste našli jakoukoliv závadu samozřejmě Vám nabídneme výměnu nebo vrácení zboží a zaplacenou částku Vám neprodleně vrátíme zpět.

 

Jake druhy zboží Vám můžeme nabídnout?

  • Zboží Nové

Zboží, kterého je na trhu přebytek, popřípadě nespadá do aktuální sezony, či se již neprodává.

  • Rozbalené zboží

Toto zboží již bylo prodáno, ale vráceno zákazníkem. Důvodem mohl být nevhodný dárek, anebo zboží nenašlo toho správného majitele. Zde může být zahrnuto i zboží pouze s poškozeným obalem např. manimulací ve skladu a výrobek může být úplně nový.

  • Poškozené zboží

Jedná se většinou o zboží, které má drobné kosmetické vady, které ale nijak nebrání funkčnosti, eventuálně má vady, které mohou bránit funkčnosti, což je vždy uvedeno u produktu na webu.

  • Servisované zboží

Zboží s drobnou vadou, které jsme nechaly opravit v autorizovaném servisu, aby se stalo funkčním a výrazně jej zlevnily.

  • Použité zboží

Zboží, které již bylo použito předchozím zákazníkem. K posouzení a ocenění každého výrobku přistupujeme individuálně, dle míry použití.

 

Jakou poskytujeme záruku na zboží?

Na nové a rozbalené zboží je to 2 roky.

Na poškozené, použité a servisované je to 1 rok.

 

Jaké způsoby dopravy nabízíme a za jakou cenu?

Přehled dopravy


DOPRAVA

 


Do 998,- Kč

 


Nad 999,- Kč

 


Přepravce PPL

 


99 Kč

 


0 Kč

 


Osobní odběr

 


ZDARMA

 


ZDARMA

 

Zásilkovna 65 Kč 0 Kč

 

Přehled platebních metod


Způsob platby

 


Cena

 


Dobírkou PPL

 


30 Kč

 


Převodem

 


0 Kč

 


Platební kartou online

 


0 Kč

 


Rychlý bankovní převod

 


0 Kč

 

Dobírkou Zásilkovna 20 Kč
Hotově 0 Kč

 

 

Přepravní firma PPL

  • Zásilku Vám bude předávat řidič PPL, zásilku obdržíte v závislosti na vytížení přepravní společnosti, obvykle už druhý den po odeslání zásilky.
  • Přibližnou dobu doručení vám zašlou sms zprávou nebo e-mailem. Pokud vám čas nebude vyhovovat, můžete ho změnit odpovědí na sms nebo telefonicky u společnosti PPL na tel. čísle: +420 255 331 500. U řidiče zaplatíte platební kartou nebo hotově.
  • Za dopravu zaplatíte 99,- Kč, od 999,- Kč je cena dopravy zdarma!

Osobní odběr v Praze – Horních Počernicích

  • Služba je zdarma.
  • Vaši objednávku si také můžete vyzvednout u nás ve skladu na adrese: Ve Žlíbku 1849/2A, Praha 9 - Horní Počernice, 193 00
  • Všechny informace, jak se k nám dostanete naleznete na stránce Výdejní místo
  • Vaši objednávku můžete zaplatit předem převodem, platební kartou, rychlým bankovním převodem nebo hotově.

 

Zásilkovna

  • Balíček si vyzvednete na pobočce Zásilkovny, které jsou po celé ČR.
  • Jejich seznam najdete při zadávání objednávky v košíku.

 

Platba dobírkou

  • Za zásilku zaplatíte hotově při převzetí přímo doručovateli.
  • Služba dobírky je zpoplatněna částkou 30,- Kč.
  • Zboží je dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.

Platba převodem

  • Služba je zdarma.
  • Za zboží zaplatíte dopředu před jeho odesláním převodem na náš účet.
  • Informace potřebné k platbě vám budou zaslány prostřednictvím e-mailu ihned po dokončení objednávky.
  • Po připsání požadované částky na náš účet vám bude zboží odesláno.
  • Nutné počítat se zdržením v závislosti na transakční době jednotlivých bank (1-2 pracovní dny).

Platba kartou

  • Služba je zdarma.
  • On-line platba prostřednictvím platební brány ComGate.
  • Vaše platební karta musí podporovat internetové platby.
  • Za zboží zaplatíte dopředu před jeho odesláním.
  • Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečené stránky ComGate.
  • Po okamžitém ověření platby bude zboží dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.

Rychlý bankovní převod

  • Služba je zdarma.
  • Podmínkou je mít účet u jedné z těchto bank: ČSOB, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio banka, Česká spořitelna, Poštovní spořitelna.
  • Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 
  • Po okamžitém ověření platby bude zboží dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.

 

Jak je to u nás s vrácením a reklamací zboží?

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, nezoufejte! Do 14 dnů Vám garantujeme vrácení bez udání důvodu. Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 1 rok nebo 2 roky viz výše. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.

V sekci Reklamační protokol Vás poprosíme o jeho vyplnění a zaslání, poté se společně domluvíme na vrácení zboží a Vámi zaplacené částky zpět.

Reklamace přepravních služeb

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si prosím zkontrolujte, zda zásilka není:

  • mechanicky poškozena,
  • promáčena,
  • otevřena a příp. i znovu zalepena.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my Vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.