❤ S objednávkou po telefonu Vám rádi pomůžeme na čísle +420 777 770 500 

Vše o nákupu

Milí zákazníci,

zde se dozvíte, jak u nás vše funguje, ale kdyby Vás, ale přece jenom ještě něco napadlo, neváhejte nás prosím kontaktovat.

E-mailem: info@repetekup.cz nebo telefonicky na čísle: +420 777 770 500.

Jelikož se nezabýváme pouze novým zbožím, všechno zboží v e-shopu je roztříděno dle jeho stavu. Stav a popis případné vady, vždy naleznete u konkrétního produktu. U produtků můžete také naleznout poznámku: "neotestováno", známená to, že jsme bohužel nebyli schopni výrobek otestovatovat a byste našli jakoukoliv závadu samozřejmě Vám nabídneme výměnu nebo vrácení zboží a zaplacenou částku Vám neprodleně vrátíme zpět.

 

Jake druhy zboží Vám můžeme nabídnout?

  • Zboží Nové

Zboží, kterého je na trhu přebytek, popřípadě nespadá do aktuální sezony, či se již neprodává.

  • Rozbalené zboží

Toto zboží již bylo prodáno, ale vráceno zákazníkem. Důvodem mohl být nevhodný dárek, anebo zboží nenašlo toho správného majitele. Zde může být zahrnuto i zboží pouze s poškozeným obalem např. manimulací ve skladu a výrobek může být úplně nový.

  • Poškozené zboží

Jedná se většinou o zboží, které má drobné kosmetické vady, které ale nijak nebrání funkčnosti, eventuálně má vady, které mohou bránit funkčnosti, což je vždy uvedeno u produktu na webu.

  • Servisované zboží

Zboží s drobnou vadou, které jsme nechaly opravit v autorizovaném servisu, aby se stalo funkčním a výrazně jej zlevnily.

  • Použité zboží

Zboží, které již bylo použito předchozím zákazníkem. K posouzení a ocenění každého výrobku přistupujeme individuálně, dle míry použití.

 

Jakou poskytujeme záruku na zboží?

Na nové a rozbalené zboží to jsou 2 roky.

Na poškozené, použité a servisované to je 1 rok.

 

Jaké způsoby dopravy nabízíme a za jakou cenu?

Přehled dopravy


DOPRAVA

 


Do 998,- Kč

 


Nad 999,- Kč

 


Přepravce PPL

 


99 Kč

 


0 Kč

 


Osobní odběr

 


ZDARMA

 


ZDARMA

 

Zásilkovna 65 Kč 0 Kč

 

Přehled platebních metod


Způsob platby

 


Cena

 


Dobírkou PPL

 


30 Kč

 


Převodem

 


0 Kč

 


Platební kartou online

 


0 Kč

 


Rychlý bankovní převod

 


0 Kč

 

Dobírkou Zásilkovna 20 Kč
Hotově 0 Kč

 

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

Přepravní firma PPL

  • Zásilku Vám bude předávat řidič PPL, zásilku obdržíte v závislosti na vytížení přepravní společnosti, obvykle už druhý den po odeslání zásilky.
  • Přibližnou dobu doručení vám zašlou sms zprávou nebo e-mailem. Pokud vám čas nebude vyhovovat, můžete ho změnit odpovědí na sms nebo telefonicky u společnosti PPL na tel. čísle: +420 255 331 500. U řidiče zaplatíte platební kartou nebo hotově.
  • Za dopravu zaplatíte 99,- Kč, od 999,- Kč je cena dopravy zdarma!

Osobní odběr v Brandýse nad Labem

  • Služba je zdarma.
  • Vaši objednávku si také můžete vyzvednout u nás ve skladu na adrese: Hluchov 1353, Brandýs nad Labem, 250 01
  • Všechny informace, jak se k nám dostanete naleznete na stránce Výdejní místo
  • Vaši objednávku můžete zaplatit předem převodem, platební kartou, rychlým bankovním převodem nebo hotově/kartou na místě.

 

Zásilkovna

  • Balíček si vyzvednete na pobočce Zásilkovny, které jsou po celé ČR.
  • Jejich seznam najdete při zadávání objednávky v košíku.

 

Platba dobírkou

  • Za zásilku zaplatíte hotově při převzetí přímo doručovateli.
  • Služba dobírky je zpoplatněna částkou 30,- Kč.
  • Zboží je dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.

Platba převodem

  • Služba je zdarma.
  • Za zboží zaplatíte dopředu před jeho odesláním převodem na náš účet.
  • Informace potřebné k platbě vám budou zaslány prostřednictvím e-mailu ihned po dokončení objednávky.
  • Po připsání požadované částky na náš účet vám bude zboží odesláno.
  • Nutné počítat se zdržením v závislosti na transakční době jednotlivých bank (1-2 pracovní dny).

Platba kartou

  • Služba je zdarma.
  • On-line platba prostřednictvím platební brány ComGate.
  • Vaše platební karta musí podporovat internetové platby.
  • Za zboží zaplatíte dopředu před jeho odesláním.
  • Po dokončení objednávky budete přesměrováni na zabezpečené stránky ComGate.
  • Po okamžitém ověření platby bude zboží dle dostupnosti na skladu ihned odesláno.

Rychlý bankovní převod

  • Služba je zdarma.
  • Podmínkou je mít účet u jedné z těchto bank: ČSOB, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio banka, Česká spořitelna, Poštovní spořitelna.
  • Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 
  • Po okamžitém ověření platby bude zboží dle dostupnosti na skladu ihned odeslání

 

Jak je to u nás s vrácením a reklamací zboží?

Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, nezoufejte! Do 14 dnů Vám garantujeme vrácení bez udání důvodu. Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 1 rok nebo 2 roky viz výše. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.

V sekci Reklamační protokol Vás poprosíme o jeho vyplnění a zaslání, poté se společně domluvíme na vrácení zboží a Vámi zaplacené částky zpět.

Reklamace přepravních služeb

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si prosím zkontrolujte, zda zásilka není:

  • mechanicky poškozena,
  • promáčena,
  • otevřena a příp. i znovu zalepena.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my Vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.